HKZ Kleine Oganisaties – HKZ in een dag
Klantcasus - HKZ in een dag
HKZ in één dag was de redding van ons bedrijfje
“Het was voor ons als kleinschalige organisatie wel even schrikken toen de gemeente zei dat we een certificering moesten regelen”. Tonie van Friendly Care weet het zich nog goed te herinneren. “Ik weet goed hoe ik met mensen moet omgaan en hoe ik de dagbesteding moet doen. Maar ik ben niet erg sterk in het op papier zetten van een certificeerbaar managementsysteem”. Friendly Care had eigenlijk alleen een website en een flyer van de diensten. Dit was voor de gemeente als opdrachtgever niet meer voldoende en een certificering werd vereist. “Ik wist eigenlijk niet goed waar ik moest beginnen”, zegt Tonie, “ik wist überhaupt niet wat we moesten doen om die certificering te regelen.”
Lees hier meer over de certificering HKZ Kleine organisaties.
HKZ Handboek
“Certificeren in één dag van VMB – Consult was écht de redding voor ons bedrijfje”. We hebben in één dag het handboek geschreven, de benodigde formulieren opgesteld en we waren klaar voor de certificering!”.
Bij Friendly Care is in één dag de certificering voor HKZ Kleine Organisaties voorbereid. Er is verder nog één ochtend besteed om de directiebeoordeling door te nemen en de externe audit voor te bereiden. “Zonder overbodig veel werk, zonder hoge kosten waren we in korte tijd klaar voor onze audit” zegt Tonie opgewekt.
2018
Zijn wij opgericht
50+
ISO & HKZ certificeringen
20+
Jaar ervaring in certificeringsbegeleiding
Resultaat gericht
Wij staan voor praktisch kwaliteitsmanagement. Nuttig voor de ondernemer, handig voor de medewerkers. Geen lijstjes om de lijstjes. Het uitgangspunt: kwaliteit is van iedereen, niet van een kwaliteitsmanager of “omdat het moet van de auditor”.
Onze kernwaarden
less = more
Praktische info en taken in een up2date auditeerbaar managementsysteem
Praktisch samenwerken
Met praktische begeleiding tot aan de externe audit wordt kwaliteit van iedereen
Meerwaarde
Ondersteuning bij het continu verbeteren van de zorgverlening en klanttevredenheid